Nieuwe foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

28 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Zo de nieuwe foto's van Berg en Dal staan erop!

Geniet ervan!!

  • 28 Oktober 2008 - 14:57

    Billy:

    FREDDY!!!
    die foto's zijn zzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaallliiiiigg!
    jij in de jungle!woehoew!

  • 28 Oktober 2008 - 19:41

    Vanuit Zweden :

    super , om dit te zien vanuit het frisse noorden !!!!!!!

  • 28 Oktober 2008 - 20:02

    Jolijn:

    Olala! Ik krijg kriebels in mijn buik van die kabelbanen... En die eeuwige zon daar! Dat bruin gaat nooit meer van uw vel gaan. Gelukzak! X

  • 31 Oktober 2008 - 11:50

    Geneviève:

    wat een avontuur je moet een boek schrijven als je terug ben, hey.Ik zou ook wel willen springen in de jungel tussen bomen met een kabelbaan en daar zwemmen brrr het is leuk om je verhalen te lezen tot de volgende kus kus kusxxxxxx

  • 02 November 2008 - 13:40

    Een Grote Fan! :'):

    allerliefste schattebout!!!!!
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWW!!!!!!!!!! Ons mama heeft gelijk, schrijf een boek, ik was helemaal weg van je verhalen!!!! Nu benieuwd naar de volgende!!! En dat van die toeristische dingen, dat hebben we in Mexico ook meegemaakt, het IS echt wel veiliger en meestal ook gemakkelijker, anders mis je de mooiste dingen soms (hoe stom dat ook klinkt). Door dat lezen en die PRACHTIGE foto's missen we je hier wel nog extra hard hoor!!!! Heb eens gekeken om je een bezoekje te brengen, en ik blijf zoeken, maar ik begin er een beetje voor te vrezen!!!
    In ieder geval blijven schrijven en foto's zetten!!!!! Dikkkkkke Dikkkkkkke zoen!!!!!!!!
    xxxxxxxxx

  • 03 November 2008 - 13:15

    Kimmie:

    Mooie, bruine griet!!
    Ge ziet er echt super goed uit !!
    En de foto's zien er zooooooo zalig uit, da moet echt fantastisch zijn daar!
    'k Mis je!!!!
    Kus...xxx

  • 11 November 2008 - 18:45

    Cynthia:

    Hey Emelie,
    Ik vind nergens de nieuwe foto's...? Kan ook aan mij leggen, want ik en computer gaat niet goed samen. Hoop dat ik ze nog kan zien!
    Xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 24632

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: