Weetje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Weetje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Weetje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

04 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Ik was nog vergeten te zeggen! Dat ik een grote vis met blote handen heb gevangen! Die sprong zomaar in onze boot en iedereen wa wa... Pakt die vis. En hupsakee! Ik heb hem gevangen!


  • 04 December 2008 - 00:09

    Raffe:

    Emelie, je bent ongelooflijk!!!!
    Bereknuffel X

  • 04 December 2008 - 07:55

    Roeland:

    Of nog beter: ge zijt zalig! Hebt ge de vis dan ook opgegeten?

  • 09 December 2008 - 19:17

    Dareke:

    hey emske u foto's zijn gewoon super mega cool ik wou dat ik in u plaats was zo jarloers dat ik ben en ik niet alleen hoor. gewoon weg geweldig.
    I LOVE YOU dada

  • 12 December 2008 - 22:09

    William:

    Ge hebt daarna u handen toch niet aan u t-shirt afgeveegd hé...

  • 13 December 2008 - 23:36

    Kapitein :

    iese dasese,
    alles goed mevrouw de helft,
    echt toffe verhalen, en veel te schoon foto's. dak zeg, ik pak men rugzak over een uur vertrek het vliegtuig en kom me daar ook eens amuzeren,krokodillekes eten enzo. ge weet nooit he
    geniet nog doe dat goed
    dikke kussen van uwe helft he
    K

  • 16 December 2008 - 09:12

    Juffie:

    wanneer krijg ik eens een nieuw verhaal te lezen:)

  • 16 December 2008 - 15:25

    Emelie De Bruyne:

    Wie is juffie?
    Een van mijn ex bewoners :)??
    En eveline, ik heb niet te geloven maar drie dingen kunnen maken bij Nelly!! Jaja, dat was een grote uitdaging voor mij om geduld daarvoor te hebben.

    Hou jullie goed!
    Kus

  • 18 December 2008 - 10:14

    Billy:

    yowyowyoooooow freddy!
    je bent grappig!
    geniet van je welverdiende vakantie die er aankomt!

  • 18 December 2008 - 11:52

    Juffie:

    Natuurlijk een ex bewoner! de enige echte he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 24626

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: