Nieuwe foto's van het internaat en kerstfeest - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's van het internaat en kerstfeest - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's van het internaat en kerstfeest

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

20 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Geloof het of niet...
Maar Lore heeft mijn haar vandaag geknipt. Ik heb geen vragen gesteld en ze gewoon maar late knippen...

En resultaat KEI kort!! Nog nooit zo kort gehad.. Maar het is wel goed. Allee dat vinden de andere toch! Zelfs beter zeggen der sommige.

Jaja, Emelie die nooit naar de kapper gaat. Wel grappig en wenne se!

Veel liefs!

P.s Foto's staan op:
http://picasaweb.google.be/emeliesuriname/FotoSVanHetInternaatEnNogWatVanalles#

P.s.s: Jullie reacties zijn echt super leuk!!

  • 21 December 2008 - 14:31

    Je Mamatje:

    wat een mooi zicht , jij tussen je jongens !!!
    je doet het daar goed !

  • 23 December 2008 - 20:37

    Cynthia:

    Hey emelie, en je blijft echt stralen he!
    Prachtige foto's opnieuw en schitterende verhalen!
    veel liefs en fijne feestdagen
    Geniet ervan!!!
    XxxCynthia

  • 11 Januari 2009 - 20:16

    Charlie:

    leve de glimlach!!
    je overgelukkig zien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 24624

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: