Nieuwe fotos! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Nieuwe fotos! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Nieuwe fotos!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

13 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Voor degene die het onder jullie nog niet hebben gezien er zijn nieuwe foto's.
Namelijk: culturele feesten en vierdaagse trip!

Geniet ervan!

En voor degene die niet weten hoe ze het moeten bekijken :), die kunnen op deze link klikken!

http://picasaweb.google.be/emeliesuriname

  • 13 November 2008 - 09:09

    Billy:

    GIJ STRAALT ZO!!

  • 13 November 2008 - 15:12

    Gezellige Kauw:

    Emelie'ke!!! Waw!!!! Ben zo jaloers!!!!
    Dikke dikke kussen voor ons surinaams schatje!!!!

  • 13 November 2008 - 19:29

    Raffe:

    Hej Emelie!!! hoe doe je dat??? foto's trekken van n droom..... Gewoon fantastisch. Geniet er van, zo doen wij dat ook. Blijven doen dus, foto's en verslagen doorsturen....
    Knuffel van Viking X

  • 17 November 2008 - 23:37

    Tamara:

    Hey Emelie! Ben nu maar pas op jouw blog gekomen, dus had heel veel leeswerk, maar 't was echt super om te lezen!! Toen ze me vertelden dat je in Suriname zat ben ik niet echt geschrokken, dit is echt wel iets dat bij je past! Ik heb enorm veel respect voor al het werk dat je daar verricht, en ik ben ook een klein beetje heeeeeel veel jaloers!! Hoe lang blijf je er nog? Ik denk dat ze jou daar echt wel gaan missen!
    Nog heeeeel veel plezier en geniet van alle dingen die je meemaakt!
    Groetjes,
    Tamara
    (D8, eerste jaar Plantijn ;-))

  • 18 November 2008 - 20:00

    Kapitein Bartiest:

    watte,
    vree wijze foto's moateke ni normaal.
    echt genieten zalig.Doen vooral doen en niet treuren om belgie.t ziet er prachtig uit, nog geen klein beetje wil meteen komen, mijn liefste helft
    geniet ze, feest ze, danst ze, kijkt ze, treurt ze ... niet kuske uwe helft

  • 18 November 2008 - 20:01

    Kapitein Bartiest:

    watte,
    vree wijze foto's moateke ni normaal.
    echt genieten zalig.Doen vooral doen en niet treuren om belgie.t ziet er prachtig uit, nog geen klein beetje wil meteen komen, mijn liefste helft
    geniet ze, feest ze, danst ze, kijkt ze, treurt ze ... niet kuske uwe helft

  • 18 November 2008 - 20:54

    Derk Oddens:

    Hoi Emelie, het Ir. Van Blommensteinmeer is aangelegd om te voorzien in electriciteit (waterkracht) om het bauxiet, wat in Sur. uit de grond wordt gehaald door Alcoa, om te vormen tot aluminium. In ca. 1960 is het meer aangelegd.
    Vandaar al die boomtoppen in het water, die je hebt gezien.
    Ik zie ook, al dat je gezellig in het Vat hebt gezeten, dat gezellige cafe/bar/restaurant tegenover hotel Torarica, met allemaal Belgen en Hollanders.
    O en dan die temperatuur 30-35 graden is normaal, maar dragelijk, als je je er op voorbereid. Waar je eigenlijk heen zou moeten gaan, is schilpadden kijken en hun gedrag in de buurt van Galibie, dat is an de Atlantische Oceaan bij Albina, daar met de boot naar Galibie (denk altijd aan zwemvest!) en ga in een groep onder deskundige leiding, Galibie is een absolute topper.
    Met Hil is alles goed en ze geniet ook van je avonturen daar.
    Suriname is een aanrader voor iedereen die eens met het Amazonegebied wil kennis maken. Het is in feite nog ongerept!!!!
    Groetjes en liefs Derk en Hil.

  • 22 November 2008 - 19:12

    Eva :

    emelie, wat een mooie foto's!
    ik heb enkel nogmaar de foto's gezien, maar je tekstjes ga ik ook nog lezen, het klinkt daar zo fijn!

    ik ben echt zo jaloers!
    in het belgenlandje kom je toch zo'n dingen allemaal niet tegen.

    nog veel plezier!

    eva (ssv 2e jaar)

  • 22 November 2008 - 21:52

    Cynthia:

    Hey Emelie,
    Heb de foto's gevonden! Weer super fantastisch gewoon he, en uw foto's van de kindjes echt schitterend!!!
    Xxxxxxx

  • 25 November 2008 - 18:59

    Babbelkous:

    emelieke, emelieke,is het beste van land, emelieke, emelieke nou die kan er wel wat van...

    Ik ga je bedje zo missen:S wil geen afscheid nemen....

    xxx babbelkousje

  • 30 November 2008 - 14:06

    Mélanie Ghyoot:

    dag emelie ik mis jou. hoe gaat het met jou. ik ben nog altijd bij de skouts. hier is het koud. ishet daar heel warm. veel kusjes melanie xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 30 November 2008 - 21:11

    Charlie:

    oké bij deze ben ik helemaal zeker!!! Suriname staat op nummer 1 van de landen die ik nog moet zien!!! ZO WOW zo mooi die natuur, dat leven!!!! en nogmaals bij je terugkomst.... fotografie, das wel iets voor u!! xxxxxxxxxx

  • 11 December 2008 - 12:19

    T Heidi:

    wat mooi allemaal je bent mooi het is er gewoon mooi wat je doet is knap tot schrijfs goed dikke kus

  • 15 Januari 2009 - 11:33

    Geneviève En Dagwin:

    er zijn veel mooie foto's, Emelie maar pas op als je terug kom: hier is erg koud hoor! onder 0!!

  • 15 Januari 2009 - 16:56

    Tante Heidi:

    amai Emelietje !!
    wat gij daar allemaal meemaakt, echt iets voor jou die wilde avonturen !!! want een beetje wild dat ben je toch hé XD
    verzorg je wondekes maar heel goed !!! geniet nog van je laatste weken !!

    tot snel !!
    en een dikke KUS xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 24623

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: