Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

18 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Geniet ervan!

http://picasaweb.google.be/emeliesuriname/DolfijneEnRalleighvallen#

Binnen twee weken ben ik er weer...


Kuske!
Emelie
en tot snel!

  • 18 Januari 2009 - 17:53

    U Helft:

    echt prachtig helftje,
    zalig om eerst dat te lezen en dan het te zien.
    tot snel he liefke
    kuske
    love u he
    x

  • 19 Januari 2009 - 20:04

    Charlie:

    wederom wow!!
    en al die dieren zo chique!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Januari 2009 - 17:46

    Mama En Berte:

    wat jij daar allemaal ziet zoooooo mooi!!!!! en een dikke kus van berte die daarstraks mee naar je keek vanop mijn schoot !

  • 21 Januari 2009 - 19:15

    Dieter:

    Hey Emelie,

    zoals vaak gebeurde de laatste maanden zit ik met mijn voeten bijna in de openhaard aan het “warme” vuur te genieten van je foto's en reisverhalen…we zullen ze missen! Gelukkig is het bijna zomer. Wij kijken er naar uit je binnenkort terug te zien en geniet nog van de laatste weken. CU soon DKN3

  • 23 Januari 2009 - 10:10

    Billy:

    MOOI!!

  • 23 Januari 2009 - 12:10

    Inneke:

    Man, die foto's! Echt heek knap en zo zalig om naar te kijken! Ik vind het heel spijtig voor jou dat ge daar weg moet, echt een prechtig land, maar ik ben ook heel blij dat ge binnenkort terug zijt!
    Dikke kus! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 24622

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: