Nieuwe foto's van Bigi pan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's van Bigi pan - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's van Bigi pan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

03 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Geniet ervan!

Kuske!
Emelie

• 04 December 2008 - 16:11

Tante Margriet:

Prachtige en plezante foto's. En wij hier maar in de kou en sneeuw zitten !!
    Zo is het gemakkelijk vissen vangen !!! Geniet er nog van Tante Margriet

• 05 December 2008 - 16:10

Derk Oddens:

Bigi Pan, prachtig gebied,moet eigenlijk iedereen gezien en beleefd hebben. Maar.....Emelie is er geweest en zelfs geslapen op het water!Het stadje Nieuw Nickerie, 250 km van Paramaribo is ook een feest, evenals de zeedijk, door Hollanders aangelegd en de prachtige tempel daar aan het water! Geniet er nog maar veel hoor!een aanrader is nog steeds Galibie, maar ja je kunt niet overal zijn geweest en je moet nog werken ook! Groeten aan je medestagiares, die het ook beslist naar hun zin hebben! Tang boeng lobi de, Derk Oddens.

• 15 December 2008 - 15:24

Charlie:

zo zalig!! je ziet er telkens stralend uit!!! wa ga da aanpasse als je al die kleuren moet achterlaten van de natuur!
    en amai op zo'n toilet gaan, zou me toch ni zo gerust voelen

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008