Mijn eerste reis - Reisverslagen van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dag iedereen!!

Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden!

Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie.

Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he!

Kuske
Emelie

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2009

owja! nog enkele foto's

29 Januari 2009

Mijn allerlaatste bericht

18 Januari 2009

Nieuwe foto's!

13 Januari 2009

Ralleighvallen ( weer een trip!! :) )

03 Januari 2009

Oudjaar en commewijne
Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24622

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: