Adres wijziging! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu Adres wijziging! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

Adres wijziging!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

30 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

hallo iedereen!!

Ik had altijd in mijn adres gezet t.a.V Tjitra en Sandy, maar naar het schijnt mag dat niet! dat geeft problemen bij de post en ze zeggen dat dus nu pas!

Mijn adres is:
Emelie De Bruyne
Berliozstraat 32
Maretraite 2
Paramaribo
Suriname

Voila!!
Kus!

  • 30 Oktober 2008 - 14:30

    Tourtje:

    hallo

    heb je zin naar de joden savana te gaan met de boot, we brengen je ernaar toe in groepjes van 4. wil je meer weten bel ons dan maar op 08831760

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 24627

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: