owja! nog enkele foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu owja! nog enkele foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emelie De Bruyne - WaarBenJij.nu

owja! nog enkele foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emelie

29 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

• 29 Januari 2009 - 11:22

StagiairesSuriname:

StagiairesSuriname Lidmaatschap
    Welkom Welkom in Switi Sranang (lekker Suriname)
    StagiairesSuriname is het online netwerk voor alle stagiaires in Suriname.
    Alle informatie, belangrijke gegevens, leuke en handige weetjes over STAGE IN SURINAME vind je hier.
    In ons forum kan je lekker kletsen met andere studenten en met ons uniek en kosteloos lidmaatschap heb je elke maand kortingen en andere voordelen.
    Kortom StagiairesSuriname, Jouw Positie en Meer…
    Mail ons: info@stagiairessuriname.com wordt lid en ontvang ons welkoms cadeau!!
    www.stagiairessuriname.com

• 29 Januari 2009 - 11:53

Mama:

ik ga zo blij zijn je terug te zien , maar wees maar ongelooflijk trots om hetgene wat jullie daar verwezenlijkt hebben en wat je die jongens allemaal hebt gegeven ,dat werk dat je er hebt ingestoken, blijft hen steeds bij , aan jullie allemaal een dikke dikke proficiat en welkom terug !!!!!!!

• 29 Januari 2009 - 17:35

Tante Margriet:

Hallo Emelie, wat gaat de tijd toch vlug, ik hoop dat je u vlug terug kunt aanpassen in ons koud Belgie en hoop je daar eens te zien.Welkom. Zal je brieven missen tante Margriet

• 29 Januari 2009 - 17:57

Een Hele Grote Fan :

wat jullie vooral niet mogen vergeten:

jullie laten daar zoveel mooie dingen achter voor iedereen daar
    jullie gaan heimwee hebben , iedereen daar nog meer naar jullie
    jullie weg terug is er ook nog , zeg nooit nooit !
    zoveel en zoveel wijzer zijn de 2 partijen geworden........

we gaan de verhalen missen!!!!!!!!!!!!!!!!

• 29 Januari 2009 - 21:25

Siegje:

fijne vlucht naar huis
    xxxx

Emelie

Dag iedereen!! Zoals jullie ondertussen wel weten, vertrek ik naar Suriname voor bijna 5 maanden! Ik ga er stage lopen op een jongensinternaat voor mijn opleiding Orthopedagogie. Ik zou zeggen, veel lees en kijkplezier he! Kuske Emelie

Actief sinds 11 Sept. 2008